Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(15)
Autor
Bednarczyk Jan L. (1950- ). Red
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Borucki Artur
(1)
Bukowski Sławomir (1956- ). Red
(1)
Czechowska Dorota. Red
(1)
Dawidowicz Dawid (ekonomia)
(1)
Grabowska Magdalena (ekonomia)
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jajko Beata
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard
(1)
Kurleto Małgorzata Halszka
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kłos Monika (ekonomia)
(1)
Nawrot Wioletta
(1)
Nowak Maciej Jacek. Red
(1)
Olczyk Magdalena (ekonomia)
(1)
Pawlik Kazimierz
(1)
Pruchnicka-Grabias Izabela. Red
(1)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława (1947- ). Red
(1)
Roth Gérard (1955- )
(1)
Skotarczak Teodor. Red
(1)
Sobol Marzena
(1)
Spyra Zbigniew
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(12)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Aborygeni Australii
(1)
Ekoturystyka
(1)
Franchising
(1)
Indianie
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Maorysi
(1)
Motywacja pracy
(1)
Organizacja
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Strony WWW
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 131-134.
W publikacji Autor przedstawia praktyczne podejście do procesu motywowania w oparciu o szereg narządzi diagnostycznych, umożliwiających pomiar badanego procesu, a tym samym analizę i diagnozę celem jego optymalizacji. Oprócz doboru środków motywujących istotną kwestią są uwarunkowania procesu motywacyjnego dotyczące takich obszarów, jak: przywództwo, dopasowanie pracownika do treści pracy, czy wytworzenie pozytywnego klimatu organizacyjnego. Należy przy tym pamiętać, iż podstawą motywowania w każdej organizacji powinien być szacunek do pracownika, oraz stworzenie mu możliwości zaspokojenia potrzeby samorealizacji.W publikacji omówiono następujące obszary związane z poruszaną problematyką:teoretyczne podstawy i teorie motywacji pracowników,istotne uwarunkowania motywacji pracowników,praktyczne narzędzia analizy motywacji pracowniczej,ocena efektywności motywacji pracowniczej.Motywowanie jako jedna z głównych funkcji kierowania ludźmi, stanowi obecnie o perspektywie rozwoju organizacji. Dlatego też istotnym wyzwaniem dla praktyków jest poszukiwanie narzędzi umożliwiających pomiar motywacji oraz określenie jej związku przyczynowo-skutkowego z efektywnością organizacji w aspekcie ilościowym oraz jakościowym.
Wprowadzenie * Rozdział 1 * Istota motywacji pracowniczej * 1.1. Pojęcie motywacji * 1.2. Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego * 1.2.1. Typ pracownika w organizacji * 1.2.2. Osobowość pracownika * 1.2.3. Gotowość pracownika do działania * 1.3. Proces motywacyjny * 1.4. System motywacyjny * 1.5. Teorie motywacji w zarządzaniu organizacją * 1.5.1. Teorie potrzeb * 1.5.2. Teorie procesu * Rozdział 2 * Istotne uwarunkowania procesu motywowacyjnego * 2.1. Przywództwo w procesie motywowania * 2.2. Klimat organizacyjny * 2.3. Struktura zadań wykonywanych przez pracowników * Rozdział 3 * Praktyczne aspekty zarządzania procesem motywowania * 3.1. Analiza potencjału pracowniczego * 3.1.1. Analiza cech osobowych pracowników * 3.1.2. Analiza poziomu kompetencji pracowniczych * 3.2. Analiza systemu wartości preferowanych przez pracowników w organizacji * 3.3. Analiza poziomu zadowolenia pracowników * 3.4. Analiza klimatu organizacyjnego * 3.5. Analiza nastawień kadry kierowniczej * 3.6. Analiza wybranych procesów zarządzania zasobami ludzkimi * Rozdział 4 * Ocena efektywności procesu motywacyjnego w organizacji * 4.1. Motywacja pracownicza jako element strategii rozwoju organizacji * 4.2. Ocena efektywności procesu motywowania pracowników * 4.3. Mierniki efektywności procesu motywacyjnego * 4.4. Wartość procesu motywacyjnego * 4.5. Motywacja pracowników jako element systemu doskonalenia jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka została napisana z myślą o tych wszystkich, którzy chcieliby napisać swoje prace zaliczeniowe bazując w przeważającej mierze na zasobach internetowych, a jednocześnie nie narażać się na oskarżenia opójście na łatwiznę" i pisanie pracypo najmniejszej linii oporu". Autorzy udowadniają, że w Internecie (to znaczy bez wychodzenia z domu), znaleźć można wiele wartościowych opracowań i materiałów źródłowych. Tradycyjne biblioteki są co prawda nadal ważnym źródłem informacji naukowej, ale nawet i one współcześnie wiele swoich zasobów udostępniają w Internecie. W ostateczności przez Internet można zamówić w nich drukowane pozycje książkowe, które w określonym miejscu i czasie czekają na odbiór. Czytelnik w niniejszej książce znajdzie odpowiedź m.in. na następujące pytania: - W jaki sposób korzystać z Internetu pisząc swoją pracę dyplomową - Na które strony WWW zajrzeć szukając wartościowych źródeł i opracowań - W jaki sposób cytować pozyskany materiał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12.E (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: ? zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; ? obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; ? formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;? poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Dlaczego warto studiować podręcznik? Robert Korzeniowski w pierwszym rozdziale książki dowodzi, że sukces jest bezpośrednio związany z profesjonalizacją i działaniami przedsiębiorczymi. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Przedmowa - Małgorzata Bednarczyk * Wprowadzenie - Robert Korzeniowski o profesjonalizacji współczesnego sportu i przedsiębiorczości - Robert Korzeniowski * Rozdział 1: Co to jest przedsiębiorczość? - Małgorzata Bednarczyk * 1.1. Pojęcie przedsiębiorczości * 1.2. Proces przedsiębiorczości * 1.3. Typy przedsiębiorczości * Bibliografia * Rozdział 2: Przedsiębiorczość organizacyjna * 2.1. Przedsiębiorcza orientacja firmy - organizacyjne uczenie się - Jarema Batorski * 2.2. Przedsiębiorczość jako proces zarządzania wiedzą - Jarema Batorski, Joanna Skrzypczak * Bibliografia * Rozdział 3: E-przedsiębiorczość * 3.1. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego w sieci - Sebastian Kopera * 3.2. Jak założyć e-biuro podróży? - Sebastian Kopera, Jacek Panek * 3.3. Cyfrowe instrumenty przedsiębiorczości turystycznej - Sebastian Kopera * Bibliografia * Rozdział 4: Współczesny rynek turystyczny * 4.1. Specyfika rynku turystycznego - Małgorzata Bednarczyk * 4.2. Jakość i personel w przedsiębiorczości turystycznej - Ewa Wszendybył-Skulska * 4.3. Bezpieczeństwo produktów i usług w turystyce - Marta Najda-Janoszka * 4.4. Opisy przypadków: jak zapewnić bezpieczeństwo żywności? * Bibliografia * Rozdział 5: Zarządzanie marketingowe - Ewa Grabińska * 5.1. Znaczenie marketingu dla menadżerów turystyki * 5.2. Koncepcja marketingu-mix dla „hotelu 4*” w Krakowie * 5.3. Plan marketingowy w przedsiębiorstwie turystycznym * 5.4. Badania marketingowe na rynku turystycznym * 5.5. Budowa marki firmy turystycznej * Bibliografia * Rozdział 6: Planowanie i finanse w firmach turystycznych * 6.1. Plan biznesu - Jacek Chudzik * 6.2. Podatki w biznesie turystycznym - Zbigniew Michalik * Bibliografia * Rozdział 7: Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce * 7.1. Franchising - Marek Świerad * 7.2. Turystyczny samorząd gospodarczy - Jarema Batorski * 7.3. Klastry i inkubatory przedsiębiorczości - Jacek Gancarczyk * 7.4. Wsparcie funduszy Unii Europejskiej - Jacek Gancarczyk * Bibliografia * Rozdział 8: Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej * 8.1. Uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego na Ukrainie - Mariusz Żurek * 8.2. Rynek i przedsiębiorstwo turystyczne w Federacji Rosyjskiej - Grzegorz Sroślak * Bibliografia * Załączniki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53688 (1 egz.)
Kaucja: 41,76 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.0 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 195-203, wykaz aktów prawnych s. 204.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15.A (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.B (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (3 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Na okł.: Czy i kiedy rząd powinien emitować dług publiczny?.
Bibliogr. s. 207-214.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.C (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.B (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie motywacją pracowników / Waldemar Kozłowski. - Wyd. 1., (dodr.). - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2009. - 134 s. : il. ; 24 cm.
(HR - CeDeWu)
Tytuł serii: HR - CeDeWu
Bibliogr. s. 131-134.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 153-160. Netografia s. 161.
Rozdział 1 * Historyczne i kulturowe tło rdzennych społeczeństw Australii, Nowej Zelandii i Kanady * 1.1. Uwagi wstępne * 1.2. Wczesna historia i opis kultur rdzennych społeczeństw Australii, Nowej Zelandii i Kanady * 1.2.1. Aborygeni australijscy * 1.2.2. Maorysi nowozelandzcy * 1.2.3. Indianie kanadyjscy * 1.3. Współczesna historia i problemy społeczne rdzennej ludności Australii, Nowej Zelandii i Kanady * 1.3.1. Australia * 1.3.2. Nowa Zelandia * 1.3.3. Kanada * Rozdział 2 * Problematyka prawna rdzennych społeczeństw Australii, Nowej Zelandii i Kanady * 2.1. Status prawny rdzennej ludności Australii, Nowej Zelandii i Kanady w świetle prawa międzynarodowego * 2.2. Status prawny rdzennej ludności w świetle prawa państwowego Australii, Nowej Zelandii i Kanady * 2.2.1. Walka o ziemię przodków i o odszkodowania * 2.2.2. Prawo obejmujące związki turystyki i kultury rdzennej ludności * Australii, Nowej Zelandii i Kanady * Rozdział 3 * Modele zarządzania ginącymi kulturami w praktyce: Australii, * Nowej Zelandii i Kanady * 3.1. Zarządzanie wspólne przez rząd i rdzenną społeczność - przykład australijski * 3.2. Zarządzanie kulturą przez rdzenną społeczność - przykład nowozelandzki * 3.3. Zarządzanie rdzenną kulturą przez rząd - przykład kanadyjski * Rozdział 4 * Polityka turystyczna państwa a ochrona kultury rdzennej ludności Australii, Nowej Zelandii i Kanady * Rozdział 5 * Turystyka zrównoważona a ginące kultury Australii, Nowej Zelandii i Kanady
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54047 (1 egz.)
Kaucja: 41,76 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-234.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15.0 (7 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 09.0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12.E (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Fundusze hedgingowe, nieruchomości, venture capital i private equity, fuzje i wykupy, rynki kolekcjonerskie, produkty strukturyzowane.
Bibliogr. s. 267-280.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15.A (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii.
Bibliogr. s. [231]-232.
Tekst częśc. tł. z jęz. fr.
Kompetencja zarządzania zmianą staje się kluczowa dla sukcesu firm XXI w., a książka Zarządzanie zmianą - Od strategii do działania w kompletny sposób opisuje ten proces i wskazuje co powinien robić menedżer żeby zakończy) się sukcesem. Opierając się na doświadczeniach praktyków zarządzania pokazuje kolejne obszary zagadnień, jakie należy wziąć pod uwagę, aby nie zejść z przyjętego kursu. Autorzy bardzo pragmatycznie podchodzą do zawodu menedżera, którego codzienność jest często plątaniną wielu wątków i działań, i w której nawet najlepsze pomysły rozbijają się o rafy w trakcie wykonania: bo wiedzieć nie znaczy działać, a działać nie znaczy osiągać pożądane wyniki. Gorąco zachęcam do tej lektury, aby polskie firmy nauczyły się trudnej sztuki strategicznej transformacji i z powodzeniem stawiły czoła globalnej konkurencji. Prof. Krzysztof Opolski Wydziat Nauk Ekonomicznych UW Książka ta, pomyślana jako podręcznik, opisuje syntetycznie cały proces zmiany, od koncepcji do wdrożenia. Ilustrowana jest licznymi, konkretnymi przykładami i schematami analizy, zaczerpniętymi z praktyki menedżerskiej, a modułowy układ pozwala ją czytać zarówno w sposób ciągły, jak i wybiórczy. Publikacja powinna zainteresować kierujących przedsiębiorstwem i konsultantów, a także tych wszystkich, którzy pragną pogłębić wiedzę o prowadzeniu zmiany i roli menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Platinium (CeDeWu))
Tytuł serii: Platinium (CeDeWu)
Bibliogr. s. 253-261.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.0 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej